Veel gestelde vragen
Wat is loot-je-cadeautje?
Loot-je-cadeautje is een online manier om snel en makkelijk namen te trekken. Organiseer je een feestje met vrienden of familie en wil je dat iedereen een cadeau meebrengt voor iemand anders? Dan is loot-je-cadeautje er voor jullie! Je geeft alle namen op, voegt toe wie niet voor wie mag kopen en het platform regelt de rest.
Via e-mail ontvangen alle deelnemers een naam voor wie ze iets moeten kopen, inclusief het verlanglijstje van die persoon.
Met hoeveel personen kan je maximaal deelnemen?
Grote familie of vriendengroep, geen probleem voor Loot-je-cadeautje! Je kan met maximum 100 personen deelnemen.
Kan ik als beheerder ook niet meedoen aan de loting?
De beheerder is altijd deelnemer van de loting. Wil je zelf niet meedoen, geef de groep dan op via het e-mailadres van iemand die wel deelneemt aan de loting. Die persoon wordt dan de beheerder van de loting.
Kan ik de naam van de loting wijzigen?
Eens de loting is aangemaakt, kan je de naam niet meer wijzigen.
Kan ik de loting van de namen opnieuw doen?
Nee, van zodra de loting aangemaakt is, kan je enkel nog het e-mailadres van de deelnemers aanpassen. Wil je deelnemers verwijderen of toevoegen? Dan moet je een nieuwe loting starten.
Kan je als beheerder zien wie voor wie een cadeautje geeft?
De beheerder kan niet zien wie voor wie een cadeautje geeft. Hij kan enkel zien wie de bevestigingsmail al opende en wie niet. Zo blijft het voor iedereen spannend wanneer de cadeautjes gegeven worden!
Ik maakte een foutje, kan ik de loting nog aanpassen of verwijderen?
De loting verwijderen kan niet, de e-mailadressen aanpassen wel. Maakte je dus een foutje in een e-mailadres, dan kan je dit nadien nog rechtzetten. Deelnemers verwijderen of toevoegen kan enkel door een nieuwe loting te starten. Breng dan alle deelnemers op de hoogte.
Ik krijg geen bevestigingsmail, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voor de bevestigingsmail in je inbox belandt. Het is ook mogelijk dat de e-mail in je spamfilter terechtkwam. Kijk dus eerst daar eens.
Vind je echt geen mail terug, probeer dan om de loting opnieuw aan te maken. Controleer zeker of het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, correct is. Lukt het echt niet? Neem dan contact met ons op: info@dreamland.be.
Ik ben ingeschreven als deelnemer, maar ik ontvang geen mails?
Controleer eerst en vooral je spamfilter. Het kan zijn dat de mails onterecht gemarkeerd werden als spam. Vind je niets terug in je spamfilter? Contacteer dan de persoon die de loting aanmaakte. Die kan controleren of je e-mailadres correct is ingevuld en indien nodig aanpassen. Zo kan je de e-mails alsnog ontvangen.
Wanneer weet je voor wie je een cadeautje geeft?
Klik in de uitnodigingsmail op de knop onderaan en je komt meteen te weten wie van jou een cadeautje krijgt.
Hoe vul ik mijn verlanglijstje in?
Op elk lijntje kan je een item toevoegen. Dat kan gewoon een omschrijving zijn, maar je kan gerust ook een link naar een webshop of website toevoegen.
Ik wil mijn verlanglijstje nog aanpassen, kan dat?
Natuurlijk! Je kan op elk moment je verlanglijstje bekijken en aanpassen. Klik op de knop onderaan de mail om naar jouw pagina te gaan.
Zijn de verlanglijstjes voor iedereen zichtbaar?
Neen, je kan enkel je eigen verlanglijstje bekijken en dat van de persoon aan wie jij een cadeautje geeft.
Wat gebeurt er met de gegevens die ik invul?
De gegevens die je aan ons doorgeeft, zijn strikt vertrouwelijk. We gebruiken de gegevens van je Verlang- en Antiverlanglijstje alleen voor statistische doeleinden, en dat in volledige anonimiteit. De namen en e-mailadressen worden verwijderd uit onze database zodra de loting is afgesloten. Voor meer informatie over ons privacybeleid kan je ook onze algemene voorwaarden lezen.
Andere vragen?
Heb je nog een vraag waarop je hier geen antwoord vindt? Stuur ‘m via mail naar info@dreamland.be. We helpen je graag verder!